hotel dunas blancas

• mallorcagangstahs

He luitjes

is er wel is iemand in hotel dunas blancas geweest en als je daar geweest ben was het eten een beetje lekker daaro? En zijn ze daar een beetje relaxed of gaan ze gelijk piepen als je je volumeknop harder zet of als je s ochtends thuis komt van het stappe??? Graag een snelle reactie want wij gaan woensdag al richting mallorca!!! Dikke kus 6 meiden………………….!!

• Yvonne

Hallo 6 meiden,

Ik ben 4 jaar geleden naar Dunas Blancas geweest. Ik vind het een goed hotel, aardig personeel en vooral het belangrijkste heel dicht bij het strand! het eten is er wel aardig, vooral veel vis! Maar verders kun je je er wel goed voleten.

Wat muziek betreft, nee zulke zeikerds waren het toen niet in ieder geval.

Misschien tot later, ik en een vriendin vertrekken namelijk zondag naar Dunas Blancas.

Groetjes

• mooooooo

Haaj!!

Het hotel zelf is wel oke, zeker qua ligging!!!! (hoekje om en je staat op de boulevard naast restaurant Hoek van Holland)

Vorig jaar zijn wij er geweest en gaan dit jaar weer, dus is n goed teken!

Gegeten hebben we daar niet, 1x het ontbijt meegemaakt maar dat was allemaal beetje raar en zoet spul. En de muziek… de 1e avbond toen wij net aankwamen (was al best laat) zetten wij de muziek beetje hard aan, stond er meteen iemanda an de deur, “no musica”. Dat was dus wel beetje jammer, maar ja, valt mee te leven en de rest is gewoon perfect!

Veel plezier!!

• mallorcagangstahs

He bedankt voor jullie reacties hier hebbe we wat aan!!! Morgenochtend gaan we richting mallorca en vandaag ff pakke of op het strand ligge haha groetjesssss

• vonnie

K wens je een hele toffe vakantie :-)

Knuffie Vonnie ;-)