Internetcafé

• Wouter

23 juli vetrekken we met z'n 10en richting Mallorca. Omdat we bijna allemaal internetverslaafd zijn vroegen we ons af of er internetcafées te vinden zijn op Mallorca.

We gaan naar hotel Don Juan in Arenal, dus het zou wel handig zijn als het daar een beetje in de buurt ligt. Wie kan ons helpen?

Als er geen is dan begin ik er een!

• Roosje

heeeey,

ik weet bijna wel zeker dat er genoeg internet-cafes zullen zijn.

Wij gaan ook naar Don Juan –> kan je me vertellen hoe het daar is, als je er bent, vanuit het internetcafe???? ;-)

Groetjess Rosanne

• Wouter

Ja, dat zal ik zeker doen. En als het tegenvalt dan zal ik het wel een beetje beter voordoen dan het is.

• Roosje

Haha oke is goed —> maar ik heb toch liever dat je eerlijk bent ;-)

• Wouter

Oke, dan ben ik eerlijk, ook goed. Na 3 augustus zal ik precies aangeven hoe het hotel is. En als ik een internetcafé vind op Mallorca, dan weet je het eerder.

• bert

he hallo kom net uit appartement don juan,ze hebben daar 2 computers waar je op kan internetten!!appartement is niet super maar wel ok

• Roosje

joh daz wel beter dan.

Kan je er wat meer over vertellen?

hoe groot zijn de kamers, en de balkon's ??? ik heb gehoord dat je ook een terras kan hebben ipv een balkon.

xxxxxxxxx Rosanne

• bert

ja klopt ja wij waren met zijn twaalven,hadden daar 3 persoonskamers,eentje met een terras,dat was echt super dat teraas de balkons zijn best groot maar erg smal!!ik hoop voor je dat je op een teraas komt!!weet niet met ze hoevelen jullie gaan??

kamers zijn ook niet echt super groot,maar wel schoon,maar het is daar erg warm,op de slaapkamers bijna niet ui te houden!!en je moet zeker in de it gaan stappen,draaien daar erg goed!!nou erg veel plezier daar ik heb een supervakantie daar gehad ik hoop jij ook!!en xxxx