Zondag ist zover!!!!!!!!

• Ananasjes

Hey mensen zijn dr nog meer die as zondag de 13e juli vertrekken naar mallorca?? wij gaan naar el arenal (solimar) en hebbe dr keiveel zin in!! Cu all there!!

• Nie wisj

Jaaa… wij gaan ook…… zondagavond om 18:45 vliegen we weg!!! ook naar solimar… doegg…

• kurt

hey

een heel toffe vakantie in arenal ik ben 2 weken terug van mallorca ,en ben naar playa geweest het was er prachtig ,echt waar en we zijn ook een paar keer naar Arenal geweest; ja alles ligt daar relatief dicht bij elkaar.

Heel veel plezier , ik ben jaloers op degenen die nu naar mallorca gaan vertrekken

doeiiiiiiiii, Vanwege Kurt

• Audrey

ook wij gaan zondag naar mallorca. Voor de derde keer alweer. Kan er geen genoeg van krijgen. veel plezier in Arenal. Daar kan je 24 uur doorgaan als je wilt!

• gerke en dineke kootstra

hallo

ook wij gaan zondag naar mallorca ,naar el arenal .

onze vlucht gaat om 5 uur in de ochtend .

zijn er ook nog meer jonge mensen die mee gaan?

in ieder geval hebben wij er ontzettend zin in.

toeteloetie gerke en dineke.

• Eva

Jaaaa… ik ga ook zondag naar Mallorca!!!

• Ananasjes

ja onze vlucht gaat ook om 5 uur gerke en dineke dus zulle we wel in zelfde vliegtuig zitte he :) wel errug vroeg he maja wel beterc MALLORCA HERE WE COME :)

• Marz

Heeeeyz,

Wij vliegen ook zondagochtend (5.00 uur vanaf Schiphol….)…. Misschien zien we jullie ook allemaal nog wel…

Ciao (of eigenlijk Adios),

Marz

• Ananasjes

hey gezellig het wor druk in da vliegtuig!! maar wel keigezellig ja misschien da we elkaar dan wel zien ja :D we zijn met 6 gezellige meiden kijk maar goed rond haha

• Cynthia

Ik vlieg zondag ook, maar dan wel vanaf duitsland dus zal niemand van jullie waarschijnlijk tegen komen in het vliegtuig!!!