prijzen van discotheken

• L.

hoiiii

wij willen graag op stap in mallorca

maar we willen weten of het daar duur is?

ik heb ergens gelezen dat je ook moet betalen als je buiten gaat aan de portier, is dat waar?

alvast bedankt

xxxx

• Sandra

Dit wordt mijn eerste keer dat ik er heenga, dus heb helaas geen idee. Alleen ik zou het ook wel graag willen weten. Ben nl al 2 jaar naar Turkije geweest en daar hoef je geen entreegeld te betalen.

Tot horens

Sandra

• Partyganger

Dat ligt eraan, sommige betaal je n paar euro entree en dan gewoon binnen munten halen en sommige betaal je bijv. 15 euro en dan kun je de hele avond voor niks drinken… Dus het valt echt mee!!

• Yvonne

Hoi hoi,

Stappen in Mallorca hoeft niet duur te zijn.

Ik ben er 4 jaar geleden geweest (zal nu wel wat duurder zijn maar goed) en toen heb ik weinig geld opgemaakt.

We gingen veel naar tenten waar de vrouwen gratis entree hadden of iets van 15 EURO moesten betalen en dan de hele avond gratis drinken, cocktails dan.

Verders moet je zekers naar de Veronica-bar gaan, super gezellig daar!

Al met al, kun je er goed stappen voor weinig geld.

En ik zeg altijd maar zo, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.

Enne, ik weet niet of je weleens in Griekenland geweest bent, maar daarentegen is Mallorca echt goedkoop!

Veel plezier.

Groetjes

• steven

Ach vakantie is altijd duur dus maak je niet druk, en heb het gewoon naar je zin!

• Marcel

In playa de palma is het 15 euro entree. Daarmee kun je tussen 4 (discotheken) kiezen en ook wisselen als je wilt + de hele nacht gratis drinken wat je wilt

Een ander ook in Playa is 7 euro entree en de hele nacht gratis drinken en aan het eind krijg je zelfs een fles champagne, die best te drinken is, mee. De overige prijzen voor drinken dus in andere gelegenheden zijn meestal redelijk gelijk als in NL en Belgie.

• M.

heyla marcel, hoe heet di discotheek waar je maar 7 euro inkom moet betalen? ik vind dat heel weinig (maarja dat is natuurlijk ook heel goed he)

groetjessssss

m

• rood

Hoe zit dat met technofeessies daaro ??

Weet je meer partyganger ??? vertel t door aan mij . . .

Technoslave@zonnet.nl

Ltrz. . .

• debby

het enige probleem is dat wanneer je in playa de palma gaat stappen je tussen de duitsers in de Duitse bierschuren zit. Idd wel voor 15 euro de hele avond drinken, maar echt geweldig leuk is het niet.

De heeren van Amstel, de veronicabar en IT kan ik je echt aanraden.

groetjes

Debby

• L.

bedankt debby

ik zal er zeker eens gaan piepen

is dat allemaal in playa de palma?

groetjessssssssss

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

L.