Leeftijden

• Flatz

Hezz Peepzz…

Wij gaan de 6 aug. naar Mallorca… Ik heb er wel ff zinn in hoor !! Maar ik vroeg me af wat een beetje de leeftijd grens is. Vanaf welke leeftijd komen er veel mensen? Alvast bedankt voor jullie reactie….

Ciao Flatzz

• Yvonne

Hey Flatz,

Ik moet zeggen dat dat nog al wisselend is. Ik ben er 4 jaar geleden geweest en toen liepen er mensen van 16 jaar rond maar ook van 24 dus van alles wat

Ik ben 23 en heb er ontiegelijk veel zin in.

Heel veel plezier in ieder geval en geniet ervan.

Groetjes Yvonne

• Flatz

Ahh das wel mooi.. Ik ben dus 18 en ik zie hier op het forum allemaal iets oudere lui dus d8 dat er misschien niet zoveel mensjez van mijn leeftijd waren… Maar dat valt gelukkig dus wel mee! Hej veel plezier op je vakantie!!

• Moi

is 20 voor jouw al te oud dan?

want ik geloof toch dat de grootste leeftijds categorie tussen de 19 en de 23 zal zijn.

• Noodles

OUD !!!! nou en bedankt wij gaan met 3 man naar Mallorca en zijn 27 :s zullen wij wel de oude lullen zijn in mallorca zeker :'(

Gr Noodles

• alice

das mooi, aangezien ik een voorliefde voor oude kerels heb.

• frank

OUD ja nou wij zijn 28 en gaan er voor om er toch elke dag een knal feest van te maken. En ik kan je ook zeggen dat gaat ons lukken!!!! En mocht dit het niet zijn we gaan van zondag tot zondag en de woensdag erop naar miami beach en zullen we zien of mallorca zielig isalice schreef:

en wij gaan van 13 - 20 jul

• Miss Spanje

Wij gaan met ze vieren en zijn 17

• Flatz

Hey haha nee niet te oud hoor maar wel ouder als mij… snap je?.. Heej Miss SPanje waar kom jij vandaan dan heb je msn?

• just me

hey, ik vertrek ook op 6augustus. ik ben ben 17 en mn vriendin 16. naar waar ga jij? ik ga naar playa de palma

groetiezzzzzzzzz

linny