Heej iedereen,
ik ga naar hotel solimar. Wie is hier al vaker geweest? Leuk hotel? Dichtbij strand/centrum? Wil alles weten!
Kijk maar eens op www.vakantiereiswijzer.nl
Klik dan op Spanje, Mallorca, El Arenal en dan zie je hele lijst met hotels, ook hotel Solimar. Kun je reacties lezen van anderen die er al eens geweest zijn. De een is echt super enthousiast. Ik heb gehoord dat je met dit hotel aan het begin van de boulevard zit. Voor het uitgaan moet je wat verder de boulevard op, maar we zitten bij het mooiste stukje strand hoorde ik. Dus das wel beter! Verder ook veel reacties over de appartementen van Solimar, maar daar heb ik nix mee te maken, ik zit in het hotel. Het eten is volgens de reacties niet echt geweldig. Das wel jammer, want kheb er wel voor betaald. Dan maar ergens aan de boulevard eten. Appartementen hebben niet zo'n leuk balkon, zegt de een, (te klein), hotelbalkons zijn wel ruim zeggen ze, dus das wel weer beter
Voor de rest moeten jullie daar zelf maar ff kijken. Tis wel beetje vreemd, de een vindt het echt een superhotel, de ander zegt dat het een shithotel is. Sommigen zagen beestjes lopen enzo. Denk dat het wel meevalt, ga maar af op de (super)positieve reacties. Je hoeft er trouwens toch alleen maar te slapen. Maakt niet uit dat het zwembad niet zo groot is ofzo, zwem toch liever in de zee.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?