Playa de Palma

• patricia

Hey, ik ga vanaf 31 juli tien daagjes naar Playa de Palma ik ben benieuwd of d'r nog meer mensen van mijn leeftijd (19) zijn in die periode! Groetjes Patricia

• Susanne

Hoi ik (20) ga de 27e 8 dagen naar mallorca met een vriendin (19) naar playa de palma we zitten in hotel alejandria. groetjes susanne

• Patricia

Hey wat leuk, ben je d'r al eerder geweest? Is voor mij m'n eerste keer op Mallorca. Groetjes Patricia

• Viviane

Hee,

ik(22) ga samen met een vriendin van mij(21) ook de 31ste 10 dagen naar playa de palma… voor de tweede keer. we zitten in hotel barcelo pueblo palma.

in ieder geval veel plezier… zal wel lukken denk ik, wij vonden t de vorige keer in ieder geval heel leuk…

• Patricia

hey ik gaat ook de 31ste… welke organisatie gaan jullie. Is voor mij de eerste keer hoop wel dat ik me ga vermaken.. maar ga met mijn ouders… maar goed vorig jaar in salou is het ook goed gekomen. Ik zit in riu palaceo f zo iets… groetjes Patricia

• Sandra

Hoi,

is het leuk in Playa de Palma?? Dit wordt namelijk mijn eerste keer naar Mallorca. Ik vertrek pas 17 aug. Kan je mij iets meer vertellen over Playa de Palma. Wij verblijven in Acapulco Playa.

Tot horens

Sandra

• carola

Ben je hiervoor dan ook naar Barcelo Pueblo Palma geweest dan? Of weet je hoe het daar is? Wij gaan er volgende week zondag (13e) heen! Heb er echt zin in!

• kurt

hey Patricia,

Mijn vriendin en ik zijn net terug uit playa de mallorca en vonden het fantastisch, we zijn van 17-06 tot 24-06 geweest en zaten in het Kontiki hotel het was er echt tof ,en een heel leuke sfeer tussen veel jongeren, vorige week was het er trouwens 39° in de schadaw twas niet te doen.

En ik zag dat je in het Riu palace hotel gaat logeren, je zit pal tussen alle discotheken en de uitgaansbuurt je hebt het wel goed gekozen ,

maak maar dat je goed uitgeslapen bent, je zult het nodig hebben …

heel veel plezier op vakantie , gegarandeerd zal je plezier hebben.

groetjes kurt

• Patricia

Hey hartstikke bedankt! Da's mooi dat dat hotel in het uitgaansleven zit… kan ik lekker uit terwijl mijn ouders proberen te slapen ;). Ik ben benieuwd, maar ik laat het dan wel ffies hier horen! Groetjes Patricia

• viviane

ja is echt super!!!!!!! stappen zon zee strand….. als je daarvoor gaat zit je goed!!!!!!!!