El Arenal -> Salpi (30/7-13/8)!!! Lekkere mannen?

• BamBam

Hallo!!! Wie is er in El Arenal van 30/7 tot en met 13/8? Ik ben heel erg benieuwd, want wij willen natuurlijk wel lekkere mannen checken daar!

Ben je er ook dan? En misschien zelfs in hetzelfde hotel? Laat dat ff een mailtje achter, en als je leuk genoeg bent voor twee partygirls, spreken we een keertje iets af op het strand waar jullie eerst onze ruggetjes in mogen smeren. Vervolgens 's avonds lekker stappen??? Wie weet!!

Dikke kus BamBam

Ps. Laat maar ff een mailtje achter! SMAK!!!

• PartPeepz

Zozo, BamBam heeft er zin in, komt mooi uit, wij ook!

Ik heb je al een ‘verfrissing’ beloofd, maar je ruggetje insmeren kan uiteraard ook geregeld worden, including massage….;-)

We zijn er vanaf 2 augustus t/m 14 augustus. 2 augustus komen we pas laat in de avond aan, op het insmeren zal je dus tot de volgende middag moeten wachten, maar stappen lijkt me geen enkel probleem.

Hugz and Kisses

'Peepz'

• BamBam

Okee, dat is afgesproken! DEAL!! haha, aangezien ik zelf niet zo goed bij mijn rug kan, en ik het liever door een leuke jongen laat doen dan mijn vriendinnetje ;-)

Met hoeveel gaan jullie naar Arenal? En hoe oud zijn jullie?

Dikke kus (K)

• PartPeepz

Hey BamBam

In totaal gaan we met 7 man, waarvan 4 eigenlijk echte vrienden en drie ‘attachments’….. Leeftijd van 21 t/m 23. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Wij kunnen ook niet wachten op de Partéééés op Mallorca! Komt helemaal goed.Spreken tegen die tijd wel ff iets concreters af….

Kus

'Peepz'

• BAMBAM

Hee Guyzzzz!! Wij zijn allebei 20 jaar. Ik krijg steeds meer zin om op vakantie te gaan! HOe zou dat toch komen?? hihi! Hebben jullie misschien foto's op internet staan?? Kijk ook eens op www.stappeninspanje.nl –>Leuk!!

Hope to hear from you soon!!

Dikke kus….

• PartPeepz

Hey Hey….BB (that's how I gonna call you…),

Naarmate de temperatuur buiten stijgt, des te meer zin hebben we om te feesten….(klopt ook niet helemaal, vandaag regent het en ik heb nog steeds zin om te feesten…..).

Helaas hebben we geen foto's op internet staan, maar we hebben wel een paar digitale foto's van ons….. Kunnen we misschien een keer via de mail uitwisselen.

Spreken elkaar snel, Hugz & Kissez

'Peepz'

• BamBam

Heey! Dat is wel een goed idee! Foto's uitwisselen via de mail! Ik ga ze zo meteen sturen, okee? Maar dan wil ik er ook eentje van jou! (en je vrienden natuurlijk) We gaan er in El Arenal in ieder geval heel veel maken, dus als jullie leuk genoeg zijn, komen jullie ook in ons fotoalbum!!! ;-)

Nou goed, ik ga mailen, en hoop iets terug te krijgen!

Dikke Kus BB

• sexalcious

hey peepz

Hierbij d groeten uit een zon overgoten mallorca!!

Het is te erg hier!!!!echt super relaxt!! Añ moet ik zeggen helaas voor jullie weinig mooie vrouwen!!

Zijn jullie nog in N&W geweest? Heb jullie niet gezien om drie uur…

Tot 2 aug.

kuzzz sexalicious

• PartPeepz

Hey hey…..

Wij dachten al niets meer van Sexalicious te horen….

Maar gelukkig je bent weer boven water….

Hoe is het daar in El Arenal??? Geen mooie vrouwen?? Wat is dat now? Maar jij bent er toch??

Tsja, N&W is een beetje een jammer verhaal…..laat ik het zo zeggen, aan mij heeft het niet gelegen dat we uiteindelijk niet gegaan zijn….. baalde er echt van, maar goed. Maybe we shall meet on the Island??

Welk appartement/hotel zat je ook alweer??

Kuzz uit een op dit moment regenachtig Rotterdam….

'Peepz'

• 2 girls!

halllooooo

wij gaan 3 augustus naar el arenal!!! we hebben er echt super veel zin in.

alleen hoor ik echt heel vaak dat het uitgaan niks aan is.

maar wij gaan er voor zorgen dat het geweldig leuk word daro!!! whahahah

doeiiiiiiii