wie kan mij meer vertelen over Playa de Palma???
hoi, ik ben net terug uit playa de palma. Het was erg leuk en heel erg warm. Het is wat rustiger met en je ziet daar een beetje tussen de duitsers. El arenal is vlakbij en er zijn allemaal nedelanders je wordt daar ook aangesproken door nederlandse proppers je kunt daar met een treintje heen. veel plezier!
Sandra schreef:
>
> wie kan mij meer vertelen over Playa de Palma???
Ik zat vorig jaar in playa de palma… er is gewoon 1 grote boulevard met 1 groot strand en daar grenzen drie dorpjes aan eerst can pastilla dan playa de palma en dan el alrenal. Het ligt eraan waar je zit in playa de palma vorig jaar heb ik het gewoon een paar keer gelopen (10 min.) naar el alrenal maar er rijden ook bussen die kosten waar je ook naartoe gaat 1 euro dus super goedkoop. playa de palma daar zijn wel iets meer duitsers ja, maar je kan gewoon s'avonds naar el alrenal gaan super vlakbij. en de bus rijdt maar tot 1 uur dus je moet of lopen of met een taxi terug, taxi kost ongeveer dan 7 euro. Have fun!!!! xxx
Ja ik weet niet was leuker is, het is gewoon gelijk aan elkaar der is geen grens ofzo alleen wat ik al zei in playa de palma heb je meer duitsers en meer cafe's en eet tentjes voor duitsers. Het maakt in principe helemaal niets uit of je nou in el alrenal zit of playa de palma het is gewoon super vlakbij elkaar. Toen ik vorig jaar er was heb ik zo'n boatparty gedaan dat gaat uit van nederlandse barretjes en discotheken, is zeker leuk ga je op een boot van menthal theo hij was er zelf ook nog eventjes. Zoveel drinken als je wilt is erg leuk.Verder heb ik zelf geen excursies gedaan. De prijzen ja….voor mixjes betaal je wel iets van ong. 7 euro maar niet dat de prijzen extreem duur zijn uit eten is ook betaalbaar. En als je in el alrenal s'avonds bent moet je zeker een keer wat drinken bij Cafe De ZAAK, super gezellig daar en heel leuk personeel. Laat ook horen hoe het is geweest!! Doeg!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?