aan het werk op Mallorca?

• suus

Wie gaat er ook een tijdje werken op Mallorca? Ben benieuwd wat jullie doen, waar jullie zitten en hoelang.

• miss w

ik wil deze zomer zeker op Mallorca werken. Alleen nog geen idee waar. Ik heb ook al een ticket. Ik kom de 30e en ga daar dan een baantje zoeken. Hopen dat het lukt. Werk jij er ook?

Of weet iemand misschien waar ze nog mensen nodig hebben?

• Marieke

Hallo!

Ik kom ook de 30ste aan op Mallorca, ik blijf tot 15 augustus en heb nog geen werk. Iemand die daar 4 restaurantjes heeft zou werk voor mij regelen maar heeft verzaakt……dus als iemand wat weet?!?! Ik hoor het graag!

• miss w

He Marieke!

Waar verblijf jij dan? En ga je alleen? Wel balen zeg dat het werken in die restaurantjes niet doorgaat. Maar je vindt vast wel iets anders

• erica

Hee meiden!

Gaaf dat jullie ook naar Mallorca gaan.

Ik heb al werk gevonden in s' Arenal en blijf daar 2 maanden. Ik hoop dat jullie nog iets vinden. Ik heb veel mensen horen zeggen dat ze daar veel meiden vragen voor in bars enzo, dus op zich kun je er gewoon heen gaan en kijken of je iets vind.

Groetjes..

• kalinka

hoi meiden,

ik wil graag deze zomer nog naar Mallorca komen, maar is het echt zo makkelijk dat je zo werk hebt in een bar of restaurant?

hebben jullie wat tips voor mij of weet iemand ook waar ik kan werken?

ik heb ervaring in het toerisme en de horeca.

groetjes