Party @ El Arenal, 2 augustus!!!

• Party Man

Hee people….welke mensen gaan er naar El Arenal vanaf 2 augustus?? Wij, 7 gasten, gaan dan helemaal los in Mallorca…. Jullie ook? Zijn er nog leuke dames die ik op locatie een verfrissing kan aanbieden?? Let me know as soon as possible!

Kiss for the ladies…..and Peace 2 my boys!

• PartyPeepz (1 van de 7)

Yeah Party Man, Let's party!

We gaan helemaal los daar. Laat de dames maar even reageren. Kunnen we alvast kennismaken….

Peace

'Peepz' (1 van de 7)

• BamBam

Helleuw Guyzzzz!!

Wij zijn natuurlijk ook van de partij! 30 juli komen we aan en wij blijven 15 dagen! Flink stappen daar, en lekker borrelen met JULLIE! :-)

Wij hebben er super veel zin in! Welk hotel zitten jullie?

Dikke kus voor zij die lekker zijn!! ;-)

SMAK!!PartyPeepz (1 van de 7) schreef:

>

• PartPeepz

Hey BamBam (funny nickname)

Wij zitten in Tierramar, het goedkoopste scrapy-hostal van El Arenal, who cares, Tierramar ligt vlakbij het strand en midden in het uitgaans-centrum, wat wil je nog meer!! Waar zitten jullie?? Dan kunnen we jullie die verfrissing aanbieden…;-)

“Voor zij die lekker zijn” typte je, let's meet and find out yourself….

Dikke kus terug voor zij die lekker zijn…..

'Peepz' & Party Man

• BamBam

Hee! Jullie kunnen niet in het goedkoopste hotel zitten want volgens mij zijn wij dat! haha! Wij zitten in hostal Salpi. Maar inderdaad, who cares! Wij zitten toch alleen maar in dat hotel om te slapen. Overdag lekker op de playa en 's nachts in de beste kroegen van Arenal!!! Gaat helemaal goedkomen. :D

Kan nu al niet meer wachten! Dikke kus…..X

• 2 girls!

hallo PartyPeepz (1 van de 7)

wij gaan 3 augustus naar el arenal…. hoe oud zijn jullie, wij zijn bijna 20!!!!

wij zitten in hotel solimar ofzo iets….

• PartPeepz

Hey 2 Girlz…

wij zijn tussen de 21 en 23 jaar…..

Wij zijn er 1 dag eerder,die dag komen we wel pas rond 11 uur s'avond aan, maar das nog prima op tijd voor Partéééééé!!!!

Greetzz

'Peepz'

• Miss Spanje

Eyyy partypeepz

Wij gaan 1 augustus

Greetzzz Miss Spanje(1 van de 4)