El arenal 6-21 juli.hotel Solimar

• Rene

vanaf 6 juli zitten ik en mijn 4 vrienden in hotel solimar in el arenal mallorca.Zijn er nog gezellige en uiteraard vrijgezelle meiden die ook in periode toevallig in de buurt zitten.Zo ja, reageer dan gezellig en dan kunnen we lekker over de vakantie babbelen. gr. rene

• Ananasjes

hey rene,

wij zitten van 13 tot 20 juli ook in Solimar. We zijn met 6 meiden waarvan 5 vrijgezel.Leuk dat er toch nog jongens verblijven, we lezen alleen maar meiden. Maarre gezellig geef even je msn dan voege we je wel toe.

Groete 6 gezellige meiden

• Nat

halloo,

wat doet iedereen in juli in solimar?……………………………………….van 25 juni t/m 2 juli is het te doen daar!!!!!!!!

Afz. 4 hele leuke vrijgezelle dames die over 3 dagen richting Solimar vertrekken

• Michel

Hey..

wat lees ik nou?

dat er alleen maar meiden komen???

nou ik ben van 16 juli tot en met de 30e in mallorca… appartement Orlando… en ik ben nog vrijgezel..

dus je amakt me nu wel erg nieuwsgierig

Ciao X Mich

• Ananasjes

oow nou ik hoop toch wel dat er enkele jongens komen anders verveel ik me wel! wij zijn met 6 meiden daar dusse je komt maar keertje langs! hoe oud ben je?

Groete 6 gezellige meiden

• dennis

hey wij ziten ook op mallorca en vertreken op de zelfde dag en met gogo tours en jullie

ik zie jullie daaar wel

xxx dennis

• Ananasjes

Hey gezellig wij ook met gogo tours! heb je toevallig msn?

• Rene

tja het is wel jammer dat we jullie dan mislopen, misschien komen we jullie gewoon in nederland tegen, heb je msn of niet.dan mailen we wel. xxxx

• YuBA

He gezellige meiden/ananasjes..

Dus jullie gaan lekker naar Mallorca!!!

Dat zal een leuke vakantie worden, zeker in Solimar…

Hoe oud zijn jullie, en wat is je MSN, dan kunnen we het er nog effe over hebben..

Tot gauw!!