Appartementen Don Juan El Arenal

• Roy

Wie is er in de periode van 23 juli t/m 6 augustus aan t feesten op el arenal??? We zitten in app don juan, met 9 jongens (waarvan 7 vrijgezel) en 1 meid, wie heeft er zin om n feestje te bouwen??

Daar gaat t namelijk helemaal losssssss!!!!!!! Weet iemand misschien wat voor n app t is?

Grz Roy

• Yvonne

Hey Roy (en de rest)

Zoals je gelezen hebt gaan wij (ik en een vriendin) in de periode van 20 t/m 30 juli ook naar El Arenal.

Wij gaan daar zekers ook helemaal los, wat wil je 2 vrijgezelle meiden, zo gek als een deur die weten wat feesten is.

Dus, wij willen zekers wel een feestje met jullie bouwen!

Groetjes en tot daar.

yvonne

• Rob

Nou Yvonne, op ut-stuupke.nl kun je al bekijken wat we in Nederland allemaal uitspoken. En reken maar dat het in Mallorca nog veel gezelliger wordt!

• Lady Marmelade

Wat dacht je, geslaagd dus nu kan ik lekker naar mallorca?! Enjoy it “meester” roy hendriks !

• Rob

Geslaagde royke gaat ook mee idd, maar deze roy is toch een andere…

• Wouter

Ja, deze Roy is een andere! Geslaagde Royke heeft wel internet, maar doet er verder vrij weinig mee.

www.ut-stuupke.nl

• Lady Marmelade

joow wouter!

achja dat leer je natuurlijk ook niet op de pabo denk ik…maar jij blijkbaar wel, dus welke opleiding heb jij gedaan dan?

Lady

• mimi

je kan in app. don juan absoluut niet feesten!! ze zijn er erg streng, maar wel heeeel aardig.

• Kimmie

Hoi Roy,

Nou feesten kan je zeker in app. Don Juan!

Ik ben daar een keer geweest en het waren 3 dwaze dolle weken!

Helemaal te gek! Het is wel even geleden maar misschien een kleine tip als hij er nog werkt; de avondconcierge lijkt sprekend op Pavarotti, je kan hem niet missen!

Hij is verzot op whisky, dus als jullie na een avondje feesten op je @!#$ krijgen vanwege geluidsoverlast ofzo, of jullie willen een duik nemen in het zwembad….koop een fles whisky voor hem en hij is een paar dagen zoet…..hahahaha!

Veel plezier!

groetjes

KimRoy schreef:

>

> Wie is er in de periode van 23 juli t/m 6 augustus aan t

> feesten op el arenal??? We zitten in app don juan, met 9

> jongens (waarvan 7 vrijgezel) en 1 meid, wie heeft er zin om

> n feestje te bouwen??

>

> Daar gaat t namelijk helemaal losssssss!!!!!!! Weet iemand

> misschien wat voor n app t is?

>