2 juli --> Hotel Salpi

• Snoes & Sanne

Zijn er nog leuke mensen die rond 2 juli in hotel Salpi in El Arenal zitten???

Wij gaan met ze 2tjes daar 15 dagen heen. Weet iemand wat de leukste uitgaansgelegenheden daar zijn enzo…

• wendy

halloow!!

ik vertrek 2 juli, samen met mijn vriendin naar mallorca, el arenal en zit ook in hotel salpi!

we blijven 8 dagen.

ben je er al eens eerder geweest?

gr. wendy

• Snoes & Sanne

Neej we zijn er nog nooit geweest, ik ben wel in mallorca geweest maar niet in El Arenal! Wij gaan 15 dagen. Vertrekken jullie ook vanaf schiphol? Ik heb je aangemeld op me msn.

Groetjes

• Judith

Hey!

Nog meer mensen die in hetzelfde hotel zitten!!Ik vertrek ook samen met een vriendin op 2 juli a.s… Gaan jullie ook via Gogo?!?! Misschien tot dan!!

• Snoes & Sanne

jah we vliegen allemaal met transavia via gogotours

• debby

hou je er rekening mee dat er sinds kort via Transavia op sommige vluchten geen maaltijden cq drankjes meer worden geserveerd. Dit is Transavia A la Carte. Dit houdt in dat je het in het vliegtuig kunt kopen tegen belachelijk hoge prijzen of je moet zelf iets meenemen. Ik zou het even navragen of jullie vlucht hier ook deel van uit maakt.

Groeten

Debby

reisburo van Staalduinen

• wendy

nou als je bij gogotours hebt geboekt wordt er van te voren duidelijk aangegeven dat je vliegt met transavia zonder eten drinken erbij.. dit wordt dus duidelijk gezegd.

maar ach.. 2 uurtjes vliegen.. eten vond ik nie nodig!

groetjes!!