*** *** K*T *** ***

• Dancegirl

Sooow,

best @!#$!!! Mn vriendin eeft plotseling afgezegd om samen naar mallorca te gaan. Ze had natuurlijk wel een goede reden, maar toch…. Ik had me er echt op verheugd!!!

:-(

huilhuilhuil daar gaat mn vakantie..

ik wens jullie in ieder geval een hele fijne vakantie op mallorca en bedankt voor alle leuke mailtjes!!!

-x-

Byebye.

• steven

kijk daarom hou ik nou niet van last-minutes

• steven

maar we klote voor je natuurlijk

• Dancegirl

Hoi Steven,

Dankje :-)

Maar goed, last minute heeft er niet veel mee te maken, die zijn er vast nog volop te krijgen, maar die vriendin waar ik mee zou gaan gaat op zichzelf wonen en wil het geld van een last minute nu opeeens liever omzetten in geld voor een wasmachine…

Okay kwestie van prioriteiten tellen..ik was in ieder geval wel heel erg graag gegaan!!!

:')

Trouwens er staat geen mailadres achter je naam, ben je anoniem?

-x-

• steven

nu wel als het goed is, maar ik bedoel als je eerder geboekt had dan had ze waarschijnlijk niet geannuleerd omdat ze een wasmachine nodig heeft…

• Dancegirl

Heej steven,

Hahaha ja klopt, nu zie ik het wel.

Maar je hebt gelijk ja, als ik eerder had geboekt had ze nu in ieder geval niet meer terug gekund…maarja helaas!!!

:')

Ik was echt zoooo graag gegaan!!!!

-x-

Dancegirl.

• XXX

hey,

cker dat dat balen is,…

ik weet hoe je je voelt..

MIjn vriend is militair en moet nu dus in 1 keer naar IRAk….!!!

dus mij vakantie gaat ook niet door…

Kuzz

• Dancegirl

Hoi,

Ja klote is dat he! Zou je ook naar Mallorca gaan? Ja vast wel anders was je niet op deze site natuurlijk, maar goed wel balen ja, dat zeker!

-x-

• flavio

ga je toch alleen naar mallorca…

ben twee keer met vrienden geweest en 1 keer alleen…

tis allebei goed te doen…

• Dancegirl

hoi flavio,

leuk idee, maar niks voor mij.

-x-