ik zoek stylo boys!!!

• sexalicious

liever 100 duitsers dan 2 brabanders…

• sexalicious

A.s. Zaterdag N&W: I'll be there… Jullie gaan natuurlijk ook isnt it? Laatste keer kunnen jullie niet missen!!

let me know

misschien kunnen we wat afspreken bij de derde paal rechts ( hihi)

• sexalicious

Ik hoorde dat jij bij IT werkt of gaat werken… Kanje daar geen plaasje voor mij regelen. Ik ben goed achter de bar, bediening, runner, Pr. oftewel een Allrounder.

Laat het me horen, mijn huidige baantje is minder leuk…

• mr. T

STOP!!!

Je hoeft niet meer verder te zoeken.. Hier zijn je stylo boys uit r'dam!!!

Allemaal tussen de 20 en 28 jaar en allemaal vastbesloten dat deze vakantie te lauw gaat worden.. Dus nou zochten wij nog een chick die ons ff rondleid binnen het uitgaanscircuit!!

Wij gaan vanaf 2 juli, 17 dagen zon zee strand.

Laterzzz..

• sexalicious

Toe maar Franz….Dat jij je nou niet aangesproken voelt als ik alle LEKKERE STYLO BOYS vraag te reageren, moet je het niet op mij gaan afreageren, dus ga jij nou maar rustig samen met je duitse vrienden de polonaise lopen en laat mij verder met rust…….allright?

• PartyPeepz

Hey Sexalicious….

Van die 7 stylo Boyz uit R'dam zijn er 2 suri en 5 nld.

Zaterdag N&W sounds cool. Wanna meet? Zeg maar even hoe laat en waar precies. We zullen er waarschijnlijk niet alle 7 zijn….

Geef ff reply, and we shall meet….

Hugz,

PartyPeepz

(swaalwijk@hotmail.com)

• PartyPeepz

Hey Sexalicious….

Van die 7 stylo Boyz uit R'dam zijn er 2 suri en 5 nld.

Zaterdag N&W sounds cool. Wanna meet? Zeg maar even hoe laat en waar precies. We zullen er waarschijnlijk niet alle 7 zijn….

Geef ff reply, and we shall meet….

Hugz,

PartyPeepz

(swaalwijk@hotmail.com)

• Jamal PR

HEHEHE WAAR HA JE WERKEN ME VROUW stylo.NL ….? JAMAL NIET Z'ON BOER MAAR STRAKS WEL JE COLLEGA

AAI HOOR HET WEL

• sexalicious

he peepz…

Vananvond laatste keer N&W!! Lets meet. Ik hoop dat jullie bekend zijn daar anders valt het moeilijk af te spreken…

Lets say achter in NOW, het chill bankje links voor de deuren naar WOW rond 3 uur !!!!

Ik hoop dat ik het haal, heb nl. nooit tijdsbesef daar.. Ben nederlandse, blond en weet nog niet wat ik aan ga doen. Jullie wel? tell me….

Wordt weer te erg!!! Benny Rodrigues, hitmeister D, and many more….

CU 2NIGHT

kuzzz

• PartPeepz

Hey Sexalicious…..

Vanavond komt goed. Ben bekend in N&W, chillbankje is ook bekend. Ik heb in ieder geval een witte bloes aan met bruine figuren erop. Misschien kan je me zo herkennen….

Haha, geen tijdsbesef…. too dronk? Me to……

Ik hoop je vanavond te zien, gaan we helemaal los in N&W.

C U There…

Huggz

'Peepz'