14 meiden.................

• Nie wisj

Heeeyzz…..

Nog 4 weekjes en dan is het voor ons zo ver,op naar Mallorca………..We zijn er helemaal klaar voor en heben er superrrr zin in dus reden om er een groot feest van te maken daar, helemaal los!!!!!!….., maar dat gaat vast wel lukken……….

13 Juli komen we met 14 meiden en “ slapen” in appartementen van Solimar….verblijven jammer genoeg maar 8 daagjes, maar vast lang genoeg om m8ige mensen te ontmoeten?!??!……………..

Dus mannen laat wat van jullie horen, is wel leuk om alvast wat contacten te leggen……………

nou tot snel dan maar…

doeggieee

• Jamal PR

gezellie 14 vrouwen toe maar

ik ben er ook van af de 30ste van juni tot 17 auguistus

mail me maar op drudragon@hotmail.com

• Toos

Ik weet nie of jullie echt gaan slapen maar dat hoop ik maar. Ik verblijf met mn man en 2 kinderen van 6 tot 20 juli in Solimar en ik hoop dat jullie geen herrie maken en al helemaal niet snachts want anders komt de bewaking jullie persoonlijk van het terrein verwijderen. Ik hoop dat jullie ook geen andere nachtelijke bezoekjes gepland hebben met mannelijke mede vakantiegangers maar ook DAT stellen wij niet op prijs.

Hopend hiermee jullie voldoende geinformeerd te hebben.

Toos, Henk en de kinderen

• Rene

wij komen met zijn 5en en zitten er 2 weekjes vanaf 6 juli, dus precies als jullie er ook zijn.Ook in solimar.Dus we kunnen msn en alvast wat contacten op gaan doen.Beetje foto's sturen.lachuh.

r_tabbers@hotmail.com

Groetjes

• wouter

wij 4 jongens wara van 3 supervrjgezel zitten van 16 juli tot 30 juli in hotel el arenal hebben jullie zin om langs te komen? mail mij dan?