2-13 juli hotel Solimar El Arenal

• Anitaatje

Heej hoi,

Wie zit er nog meer in Hotel/appartemente Solimar van 2-13 juli??

Groetjes Anita

• Dancegirl

Hoi,

Het zou best kunnen, maar ik weet het nog niet, heb nog steeds nix geboekt nl.. Maar goed ik ga waarschijnlijk wel met sunweb, en anders met peter langhout maar die hebben niet zo'n fijne accomodaties.. Hoe oud ben jij eigenlijk?

Groetjes!

• Anitaatje

Heej hoi,

Ik ben 19, ik ga samen met me vriend naar hotel Solimar, vrienden van ons gaan wel tegelijkertijd maar zitten in een ander hotel. Als je wilt kun je me wel ff toevoegen op msn: gekke_anitaatje@hotmail.com

Groetjes Anita

• Dancegirl

Heej anita,

Weetje wel zeker dat je dat wil? Ik ben nl wel al iets ouder dan jij. Ik ben 23. Maar goed, alsje wil mag je me best toevoegen gekke_deur@hotmail.com

Groetjes!

Ps. Zo te lezen zijn we allebei een beetje gek..

• "Jeroen"

He Anita!

Wij (3 jongens uit Arnhem) zitten in dezelfde periode in Solimar. Ben je er al eens eerder geweest? Is het wat?

Greetz..

Jeroen

• Anitaatje

Heej Jeroen,

Ik heb geen idee of het wat is.. je kan er natuurlijk zelf ook wat van maken verwacht er maar niet al te veel van.. ben al tevreden met een fatsoenlijk bed! Maar ik kom je dan vast wel tegen.. zit je in het hotel of in een appartement??

• I'm Naughty by Nature

Ben erg benieuwd.. naar de bedden..

hahah..slim opgemerkt.. Anita…

hoop niet dat ze vreselijk kraken..

greetzzz.. Me..

• Anitaatje

Hahaha neej hoop ik ook niet voor jouw buren.. wanneer ga je? als je wilt kun je me anders me wel ff toevoegen kunnen we het gesprek over bedden doorvoeren

groetjes

• Anitaatje

Ohja zal ik ff me msn adres der bij doen anders gaat t toevoegen zo moeilijk gekke_anitaatje@hotmail.com