enkele vraagskes

• sexalicious

Damn ik zie het al weer. Ik ga 2 maanden op mallorca werken maar volgens mij wordt het 3 keer nix aan al dez stomme mededelingen te zien!! C- ker alleen maar stomme kleuters, boeren en brabanders… Wie wil mijn ticket overnemen? Ik HAAT zulke mensen!!!

• Dennis

Fijn he, en tegen die Brabanders (no offense, trouwens), kleuters en boeren daar mag jij dan die twee maanden iedere avond tegenaan lullen en afwachten totdat ze op hun beurt jou allemaal kunnen gaan afzeiken als je alweer aan komt zetten met je flyers….

Proppers.. dat soort haat IK nou!

Of heb je een ander baantje gevonden ?sexalicious schreef:

>

> Damn ik zie het al weer. Ik ga 2 maanden op mallorca werken

> maar volgens mij wordt het 3 keer nix aan al dez stomme

> mededelingen te zien!! C- ker alleen maar stomme kleuters,

> boeren en brabanders… Wie wil mijn ticket overnemen? Ik

> HAAT zulke mensen!!!

• all mighty

jullie hebben het over 16 jarige in lorett maar als ik jullie berichies zie dan ga ik er van uit dat jullie hooguit 17 zijn. allemaal 2e of 3e keer zonder ouders op vakantie.

• lenny

nee ik ben geen 17, en was er dan zoveel fout met men vraag??

• Battie

Helemaal mee eens!

Die irritante proppers met hun tering flyers. Pleur op man. Helemaal ziek wordt je daar van.

Allemaal irritante pubers die zich een hele peer voelen, omdat ze als slaafje van de baas papiertjes uit mogen delen………….sukkels!

• erica

Hee

Na al deze berichten word ik ook een beetje depri… en ik ga er ook 2 maanden werken! Misschien kunnen we elkaar ‘ondersteunen’…

• linneke

hey lenny ik ben vorig jaar naar el arenal geweest, toen zat ik ook in hotel Bahamas, ik vond het een heel goed hotel, lekker eten, mooi zwembad en zo, wel een nadeel, de zon komt pas heel laat in de namiddag aan het zwembad dus het is temalijk koud om daar te gaan zwemmen

groetjes

linneke

-x-