Spijt?

• Kiko

Krijg ik spijt van mijn gezinsvakantie op Mallorca? We gaan weliswaar pas 22 aug. en net buiten het seizoen (naar Palma Nova) maar als ik de besproken onderwerpen op dit forum zie, dan is Mallorca voor een gezin met kleine kinderen niet de meest geschikte plaats. Of toch?

• bert (webmaster)

Kiko,

Er is een groot verschil tussen het eiland en dit prikbord.

Gelukkig maar…………

• andy

Je moet het zo zien, De plek waar al deze verhalen de ronde doen is enkel op de boulevard van El Arenal aangezien dit de ‘place 2 be’is en hier dus ook alle discotheken en cafe's zitten, uiteraard zijn er voor kinderen zat recreatiegebieden zoals wemparadijzen en entertainment op het strand, etc. Als je je 's avonds terug wilt trekken, kun je het beste de binnenstad ingaan, daar is het een stuk rustiger, vind je diverse leuke winkeltjes en kan je bovendien heelijk eten!

• Monique

Beste Kiko,

We zijn net terug van een weekje Playa de Palma met ons zoontje van bijna een jaar. We vonden het echt heel leuk en ons hotel stikte van de jonge gezinnen. Wij zijn dan niet in het hoog seizoen geweest, maar je kan er zelf voor kiezen om de drukte wel of niet op te zoeken. We hebben voornamelijk aan het strand en zwembad gezeten..heerlijk voor een klein dreumensje.Elke avond gingen we eten op de Boulevard, maar gingen rond half 10 weer terug naar het appartement en dan begon het uitgaansleven pas echt.

Wij vinden Mallorca dus echt een aanrader!

Heel veel plezier en geniet van de vakantie

Met vriendelijke groet,

Monique

• debby

hoi kiko,

ik kan je mallorca ook zeker aanraden hoor. Zelfs met kinderen. Playa de palma en El arenal staan bekend om de vele jongeren die er komen, maar Palma nova is uitstekend geschikt voor kleine kinderen. tuurlijk kom je best jongeren tegen, maar het is geen kermis zoals in de andere eerder genoemde plaatsen. Mallorca kent veel betere temperaturen (wat voor mensen met kleine kinderen wel prettig is) en de stranden lopen geleidelijk af in zee. Maar denk je toch dat het te druk is, kun je beter naar Menorca gaan. Dit staat bij ons op het reisburo bekend als een eiland waar veel gezinnen met jonge kinderen heen gaan. Maar ik denk dat jullie het zeker wel naar je zin zullen gaan hebben.

heel veel plezier daar

Groetjes

Debby

• all mighty

moetje naar appelscha gaan. echt waar is echt leuk.

• bacoking

je hebt helemaal gelijk all mighty. appelscha rules!!!

• Marieke

Ik ga zelf van 5-7 tot 16-7 naar Cala Ratjada. Wat dat betreft zie ik hier ook alleen maar mensen die naar El Arenal gaan ipv naar de `wat rustiger` stukken. Maar ik neem aan dat je overal gezellig uit kan gaan, hoewel minder extreem als in El Arenal.