El Arenal

• Bouma

Hallo Mallorca - mensen!!

Wij zitten in de periode 20 juli - 30 juli in el arenal en wij zijn van plan om daar eens flink tekeer te gaan,

kan iemand ons misschien vertellen in welke discotheken we moeten zijn, want dit is namelijk ons eerste jaar dat we erheen gaan, en dus moeten we eigenlijk wat informatie vooraf hebben.

Groeten uit NB, 11 Mallorca - gangers

• Esther V

Het feestpaleis en de mtv beachhouse zijn het leukst als je wat wil voordrinken moet je dat zeker doen in Cafe De Zaak, super gezellig daar en leuke muziek. Radio 538 bar is ook wel ok, alleen beetje klein, discotheek Veronica vindt ik persoonlijk helemaal niks! Veel plezier! xxx

• Bouma

Bedankt voor de informatie, we zullen zeker eens naar dat feestpaleis en die mtv beachhouse gaan, maar ik hoorde toch ook dat de Veronica - bar wel gezellig is.. maar dat vond jij dus niet?

Groetjes, bouma

• j

Nou ik wou even kwijt dat ik daar dus de hele vakantie aanwezig ben omdat ik er ga werken

maar feestpaleis is leuk (house/top40/heel klein beetje r&b)

538- Skihut muziek

veronica (skihut muziek en veel nederlandstalige muziek)

mtv Beachhouse(latin/r&b/house)

en om voor te drinken moet je of naar

heren van amstel of de babbelaar

En als je echt vet wil uitgaan moet je naar BCM pacha en tito's gaan maar daar word je wel over aangesproken op het strand.

wat ook vet is is de bootparty (zeker doen)

Ruipalace iets verder in het duitste gedeelte ios ook wel nice daar zuip je de heldag door gratis oke niet gratis je betaald 1 keer 15 euro en dan mag je bestellen wat je wil … wat een concept

genoeg info toch

check ook even http://members.ams.chello.nl/mbrih