Hotel Ondina in El Arenal?

• madelein

Hoi daar!

Kan misschien iemand mij vertellen of Hotel Ondina in El Arenal een beetje te doen is??????

Ik ga samen met mijn LOVER 15 dgn heerlijk genieten van het weertje en natuurlijk gaan we flink stappen daarzo!

Wij gaan van 25 juni tot 9 juli via Peter Langhout reizen.

Groetjes Madelein

• debby

hoi Madelein,

WIj vertrekkken ook de 25e en gaan ook 9 juli terug. ik ken het hotel niet, maar het zal best leuk zijn. Je moet het tenslotte zelf gezellig maken. En als je veel gaat stappen (wat in El Arenal geen probleem is) zie je je hotel toch niet. Wij gaan trouwens met 12 gasten en 2 vrouwen die kant op. Nou misschien zien we je daar wel.

Groetjes

Debby

• XXX

hey Madelein…

even wat info over hotel ondina. Twee jaar geleden ben ik er ook samen met mijn lover geweest en heb echt een super vakantie gehad.Ondina ligt op een loopafstand van het strand en de boulevard met disctheken en barretjes.Prima!

Het hotel zelf is ook prima. Goed schoon, lekker kamertje en ook het eten is te doen. Alleen het brood bij het ontbijt is t zo ontzettend taai!!! niet proberen dus of het moet nu beter zijn. Wij hadden een balkon dat net zo groot was als onze kamer…lekker zonnuh dus!!! we gaan dit jaar weer naar mallorca toe, op 16 juli, ook 15 daagies…over het uitgaan…>>>super…ga vooral kijken bij het feestpaleis en black music!!! het strand is mooi schoon en er lopen van die leuke meloenen en kokosnoten mannetjes….:P

nou meid, geniet van je vakantie!!!!

Kuzz ….

• vps1981

goed te lezen dat hotel odina een goed hotel is

aangezien wij er van 27 juli tot 5 augustus heen gaan met 6 man sterk.

wordt vast wel een ontzettende party daar.

dan nog een vraagje in Lloret da mar was een hele goede discotheek waar je iets van 15 euro entree betaalde en dan onbeperkt gratis drankjes kreeg.

Bestaat er ook zoiets in lloret, is namelijk idiaal om sommige avonden te beginnen