Halo allemaal!
Wie van jullie weet hoeveel km. het lopen is van de haven van Palma naar Playa de Palma? En of het een makkelijk te lopen route is?
Groetjes Jane
Dat is wel een eind lopen hoor. Maar er gaat een bus, daar doe je een minuut of 20 over. Hij stopt aan de grote weg die parallel loopt aan de boulevard maar dan 300 meter ‘landinwaarts’. Busreis kostte vorig jaar 1 euro. Dat is te doen he?!Jane schreef:
>
> Halo allemaal!
>
> Wie van jullie weet hoeveel km. het lopen is van de haven van
> Palma naar Playa de Palma? En of het een makkelijk te lopen
> route is?
>
> Groetjes Jane
hai jane
de bussen rijden inderdaad regelmatig zo om de 7 minuten.mag ik vragen waar van mallorca je verblijf? als je in een van de badplaatsen: can pastille, playa de palma of el arenal verblijft dat kan je met lijn (bus) 15 naar palma de mallorca of omgekeerd naar een van de vorenbedoelde badplaatsen. bij eindhalte katedraal “el reina” stoppen verschillende bussen en bij “el corte ingles” (dit is een soort bijenkorf voor de spanjaarden) stoppen ook verschillende bussen. je kan aan de de voorkant van de bus zien naar waar die naar toe gaat mocht je twijfelen kan je dit aan de buschauffeur vragen. ik moet je wel even waarschuwen voor het feit dat niet alle buschauffeurs engels praten. dus wanneer jij een engelse vraag stelt dan is de kans zeer groot dat je in vloeiend spaans antwoord terugkrijg.
je kan zelfs met de trein naar porto soller gaan met de trein. zeker ook de moeite waard om de doen (heb ik gehoord).
gr sam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?