sun club eldorado is echt super

• jolanda

iedereen die naar mallorca wilt moet echt eens gaan kijken bij sunclub eldorado dat is echt een super vakantiepark

lekkere mannen en heel veel te doen elke dag is er een entertainment groep bezig met iedereen te vemaken en dat zijn nog leuke gasten ook alles is all inclusief dus je hoeft geen geld op zak te hebben

elke avond show en hele gave zwembaden het enigste nadeel is dat je 10 kilometer bij el arenal vandaan zit maar er gaat altijd een gratis bus dus

en de huisjes zijn klein maar ja je slaapt er toch alleen maar

maar echt iedereen HET IS ECHT SUPER

“IK WIL TERUG”

liefs jolanda

• chris

Wij gaan de 14 juni,met zijn drieen.

incl 18mnd dochterje

Vertel!!!!

15 dagen is dit te lang!!

• Esther V

15 dagen vind ik persoonlijk iets te lang 12 dagen is precies goed, maar je vermaakt je daar zeker wel

• kim

wij gaan ook 15 dagen met een kindje van 2 en een half jaar, is dat wat voor zo'n kleintje? Laat aub nog eens wat dingetjes weten over het hotel alvast bedankt!!

• jolanda

ja echt ik vond persoonlijk dat er voor kinderen en ouderen heel veel te doen is

er is altijd een team aanwezig voor de kinderen en ouderen

er is kinderdisco savonds en dan worden elke avond de zelfde liedjes gedraaid en daar doen ze dan elke avond een dansje op dus aan het einde van de rit kunnen ze heel veel dansjes zelfs de allerkleinste

voor de kleintjes is ook een kinderclub waar je ze heen kan brengen vlak bij het zwembad en dan worden ze constant in de gate gehouden en bezig gehouden en dan kan je zelf lekker aan het zwembad liggen

ik kan nog wel ffies doorgaan maar ik ga zeker terug

groetjes jolinda

• kim

en het eten, hoe was dat?? sorry dat ik zo nieuwsgierig ben!!

groetjes kim.

• marielle

kim wanneer gaan jullie precies.

wij vertrekken as zondag 15/6 .

Met een kleine van 1,5 jaar.Ben erg benieuwd

marielle

• marielle

kun je me mischien nog wat tips geven Esther?

BvD MarielleEsther V schreef:

>

> 15 dagen vind ik persoonlijk iets te lang 12 dagen is precies

> goed, maar je vermaakt je daar zeker wel

• kim

Wij gaan pas in oktober, aangezien ik niet durf te vliegen ,dan heb ik nog effe de tijd om wat aan het idee te wennen!!

Als je terug bent laat dan wat weten over het hotel enzo, ben supernieuwsgierig!!

groetjes kim.