El Arenal 20-30 juli Arcadia/Arcadio

• Mallorca '03

Hey!!!

Hier ff een update vanuit Eindhoven en omgeving, met een tijdelijke verplaatsing naar El Arenal van 20 t/m 30 juli. Onze groep (9 van 't mannelijke en 2 van het mooie vrouwelijke geslacht) zit in twee verschillende hotels: Rio Mar en Arcadia/Arcadio. Iemand nog wat bruikbare info over deze hotels?

Veel Hollands volk daar in deze periode? Laat maar ff wat weten als je er dan ook zit!

Nog goeie tips over 't uitgaansleven daar?

Callella '02 moet zelfs nog overtroffen gaan worden…..

Groetjes………..

• de logge

Wij zijn er geweest en Rio Mar is een fantastisch hotel. Alleen maar fotomodellen en die ene ster betekent eigenlijk 5 sterren. Arcadia is echt een ranzig vies vuil smerig hotel. Daar zou ik gratis nog niet willen liggen!!!

veel plezier daar!!

groeten uit veldhoven!!

• Arcadia is super!

Nou logge,

Volgens mij haal jij de hotels toch door elkaar, en ik spreek uit ervaring; vorig jaar zijn wij zelf in hotel Arcadia/Arcadio geweest. Mensen die we hebben leren kennen zaten in Rio Mar en volgens hen was het daar een grote ramp: 's avonds herrie –> hotel uitgeschopt, koud en zeer ranzig eten met rauw vlees, alleen maar ouderen en de jeugd die er is zijn nog allemaal mannen ook, bedden en handdoeken maar 2 keer per week vernieuwd (en dat nog vroeg in de ochtend ook!), toilet die niet doorspoelde, geen balkon, snikheet in de kamer, etc.

Over Arcadia/Arcadio: we gaan er dit jaar weer heen, was echt goed daar. Een groot feest, aardig personeel, fatsoenlijk eten, ontzettend mooie vrouwen en elke MIDdag alles goed schoongemaakt, top dus!

Dus Mallorca '03, maak je maar geen zorgen als je zelf in Arcadia/Arcadio ligt, ik denk namelijk dat die vrienden van jullie in Rio Mar snel de matrassen zullen verplaatsen naar jullie hotel.

In ieder geval een fijne vakantie gewenst,

Mzzl!!!

• Leoni

Hej,

Wow ik schrok al een beetje van ‘de logge’ zijn reactie!

Ik ga namelijk ook naar hotel Arcadia-Arcadio gelukkig zijn er veel meer positieve reacties dan negatieve!

'Arcadia is super', jij bent er vorig jaar geweest en had het erover dat ze elke middag de kamers schoonmaakte?? Hoe vaak per week krijg je schone handdoeken?

Is het eten daarzo goed te doen?

Alvast heel erg bedankt,

En allemaal een prettige vakantie!!

Groetjes, Leoni

• Maartje

heeeeyyyyy!

ik zit ook vanaf 23 juli met een vriendin 12 dagen met Neckermann in Arcadio/Arcadia!!! (nog meer mensen die met neckermann gaan?)

je moet anders eens op www.reiswijzer.nl kijken naar dit hotel! daar kun je allerlei reacties lezen van mensen die er zijn geweest!

tot in EL ARENAL!

• Arcadia is super!

Yep,

Wij gaan ook met Neckermann, wel 11 dagen en vliegen vanaf Brussel!!!

Tot dan….

• Leoni

Heeej ,

Super zeg, dat er zoveel mensen zijn die in dezelfde periode naar El Arenal gaan!!

Maare, weet iemand ietsje meer over het Hotel?

Die reacties heb ik gelezen op www.reiswijzer.nl Thnx Maartje!! :-))

Maar weet iemand hoe het ontbijt is etc, en hoevaak in de week je schone handdoeken krijgt?

Dat kan ik namelijk nergens vinden :-((

Tot in Arenal !!!!!!!!

• de logge

Leonie ik kan je vertellen dat er alleen maar drugsverslaafden en pooiers in arcadia zitten.

Ze hadden vorig jaar mijn vriendin al bijna geronselt, dus pas op.

Dit jaar gaat waarschijnlijk ook een harde John daarheen. Daar moet je voor oppassen. Die was er vorig jaar ook!! levensgevaarlijke jongen, echte ruziezoeker!

Als je nog langer wil leven, blijf uit de buurt van die jongen.

verder veel plezier als je van survival houdt!!

groeten uit Rio Mar

• Harde John

Logge,

Ik lig dubbel :p)

Harde John

• Arcadia is super!

Leonie,

Maak je geen zorgen om wat die logge zegt, waarschijnlijk is ie gefrustreerd om een of andere reden.

Je krijgt gewoon elke dag schone handdoeken etc. Over ontbijt moet je me niets vragen want dat hebben we niet meegemaakt. Dat is nu net de tijd dat je even in bed kunt liggen om bij te komen van een goei avondje stappen!

Veel plezier!