nog mensen werken op Mallorca?

• M-T

daar zouden wij eerst ook voor proppen volgens mij:S

vaag!!!

• Grace

O ja…Tja, ze gaan nu kijken of ik ook nog voor feestpaleis of voor wat anders kan.

Weet jij of er nog plek is bij feestpaleis? Doe jij het dit jaar voor het eerst M-T op Mallorca? Waarschijnlijk hoor ik het zondag..hoop het want ik heb alles al geregeld (ticket, mijn werk)…dus duim voor me!!

• M-T

Bij ons is het ook allemaal een beetje vaag!

Ik ga wel voor het eerst maar de mensen waar ik mee ga die gaan voor de tweede of zelfs derde keer heen. Misschien worden we wel collega's?!

• Grace

Tja misschien worden we wel collega's. Ik hoop sowieso dat het doorgaat…maar dat begrijp je wel nauurlijk!!

• Frank

Ik werk dit jaar ook weer voor het feestpaleis zie je daar collegaatje en kijk ook eens op www.proppers.tk word nog aan gewerkt maar dat word mijn site dit jaar in mallorca

• Sofie

Ik ga over 2 weken, maar dan als hostess, voor el arenal en playa de palma.

Vanaf eind maart tot eind oktober,

doeiiii xxxx

• Grace

Veel plezier Sofie!!

• Sonja

Ik zoek nog werk in mallorca!! Mijn vriend gaat er werken als DJ vlakbij Cala Radjada (als ik t goed schrijf) en ik kan em niet 5 maanden missen haha…dus als jullie nog iets voor me weten. (maximaal 6 dagen per week werken) email me dan naar summerson18@hotmail.com

Liefs Sonja

• Linda

Hey Proppers,

Ik zoek nog werk voor proppen/ bar of dans

Ik dans hier in een promotieteam, verder prop ik vaak in Nederland en ik werk nu al 3 jaar in een feestcafé.

Hebben jullie nog ideeën voor me, please………………

Kus Lin

• anne

Hee hallo allemaal,

ik ben volgend jaar (als het goed is) klaar met mn examens. Ik vroeg me af: Is proppen in zo'n gebied als mallorca leuk om te doen voor een (half)jaartje ofzo?? En wat verdien je er zo ongeveer mee? En wat moet je nou PRECIES doen als je propper bent…De godganse avond met foldertjes staan? Ik vind dat altijd mar een beetje vaag namelijk…Linda schreef:

>

>

>