El Arenal, uitgaan en het hotel

• Leoni

Hai,

Kan iemand mij iets vertellen, over het uitgaan welke plekken zijn het leukste??

Zijn de prijzen erg duur?

Wat kan ik allemaal verwachten kwa discotheken en uitgaan?

En is er toevallig iemand al eens in hotel Arcadia/Arcadio geweest??

Is het een goed hotel? Schoon enzo?

Tot feeeestt, in El Arenal!!

Wij zijn er van 2 augustus t/m 14 augustus!

Groetjes, Leoni

• Michel

Hey Leoni,

Ik ben vorig jaar (met 14 vrienden) naar El arenal gegaan. Om precies te zijn van 20 juli tot 3 augustus, 15 dagen in Hotel Solimar.

Dat ligt een beetje aan het begin van de “baai” zo ziet het er namelijk uit. Alles ligt verdeeld in een soort strandtentnummers van 1 tot in de 20 geloof ik.

Wij lagen nog een stuk voorbij 1 in het nederlandse gedeelte .

Na een paar strandtententen heb je een duits gedeelte waar bijv Riu Palace zit en Joy. Zijn leuke tenten moet je zeker heengaan.

In het nederlandse gedeelte heb je bijv een indrinkbar Shooters(dat wasredelijk dichtbij ons hotel) Ik weet niet waar jouw hotel ligt.

Maar je hebt iets verder op een hoek een straat erachter dan Discotheek Veronica.

Als je dan nog eeen eindje verder loopt heb je tenten als Het Feestpaleis, Radio538, MTV Beachbar ofzo en nog meer.

Ik raad je zeker aan om is een keer naar Magaluf te gaan. Je kan dan naar BCM gaan. Je hebt ook nog Pacha daar ergens zitten. TIP! koop een kaartje aan de deur en ga er met de taxi heen! koop NIET een zgn combikaartje ofzo, dan word je VET genaaid! Gelukkig waren wij slim genoeg om ook gewoon aan de deur een kaartje te kopen.

Wat je ook moet doen is via Het Feestpaleis om een dag met de boot mee te gaan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en iemand anders natuurlijk ook…

Veel plezier!

Michel

(ik zit dit jaar weer is in Lloret)

• Leoni

Hai Michel,

Bedankt voor al je tips!

Nu heb ik al wat meer een idee van welke tenten er allemaal zijn, en de mogelijkheden!

Ook wist ik niet dat El Arenal in een baai vorm lag (wist wel dat er een haventje was)

Dankje wel dus, ik ga me zeker vermaken van de zomer!!

Jij veel plezier in Lloret!!

Groetjes, Leoni

• Michel

Hey Leoni,

No Thanx!

IDDVeel plezier in Mallorca. Je moet er zeker kunnen vermaken…

In Lloret moet het ook wel lukken ; )

Groetuh,

Michel