NIE WISJ ON TOUR!!!!!!!

• nie wisj

jajajaja……..ook ff een reactietje van mij……

Patrick dat gaat echt wel goed komen……..we zitten in appartementen van Solimar in El Arenal dus…….

We hopen jullie dan zekerss te treffen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd !! Maar echt waarschuw jullie wij zijn echt zo gek als ee deur, dus het is nog maar de vraag of jullie ons eigenlijk wel WiIlEN kennen, willen zien hahaha….nee geintjuh wij zijn alle 14 hartstikke m8ige wijffies…hihi dus komt goed?!?!?!?…..maar goed…..

heyyzzzz……tot over drie maandjes

kuzzieesss

• patrick

dat komt mkooi uit dat jullie niet helemal sporen.

want wij zijn namelijk ook compleet niet goed :-D

ik weet alleen ff niet zo uiit me hoofd in welk hotel wij zitten maar dat laat ik nog wel ff weten.

Nog ff geduld en dan is het zover dan zitten we in de zon.

XXXX Patrick

• nie wisj

Heeeyzzzz die Patrick.

Hartstikke M8ig die reactie steeds van jou.

We gaan elkaar zekerzzz treffen toch, want als jullie net zo gek als ons zijn dan wordt het een m8ig feecie, ja toch?????!??!

Nou twordt dus nog ff aftellen en dan is het zover…..

en idd laat ff weten in welk hotel jullie zitten……….komen we vast wel eens op bezoek!??!?!

Nou doeggie

(K)(K)(K)

• PATRICK

HEY NIE WISJ (al weet ik nog steed niet wat dat betekend :-D )

om precies te zijn zitten wij:

in El Arenal

Hotel solimar met ze 4en

2 kamers 12 dagen van 9-7 tot 12 dagen later :-D

ik krijg steeds meer zin in die vakantie want wij gaan daar goed los

en zo hoort het ook toch, goed gek op die vakantie.

DOEI + XXXXXXX Patrick

• PATRICK

HEY

KRIJG NOU WAT HET IS HET ZELFDE HOTEL

HAHAHAHAH

DIT GAAT HELEMAAL GOED KOMEN :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

(K) (K) (K)

• Bart

Volop relaxed 14 vrouwen, maare zitten jullie in dat hotel of in de appartementen????? Zijn jullie trouwens wel een beetje van het pad af? Als jullie zo machtig gestoord zijn, wil ik wel een wedstrijdje doen wie de gekste is…

• Wiezll

Jacckers…….. komt helemaal goed daar!!! Al zitten we wel in de appartementen, dus patrick…………beetje sonde, maar we gaan elkaar zeker zien!!!! en wat dat wedstrijdje betreft komt dat helemaal goed… ik denk dat wij zekersss wel gaan winnen…. haha…..Nou we zien jullie over 2 maandjes…. dit gaat helemaal machtig worden……

dikke x nie wisj…

p.s. betekent niet wijs…… gaat eigenlijk nergens over, maar dat leggen we nog wel uit…… of ja je komt er vanzelf wel achter….xxx

• Bart

Ja, hoe kunnen we nou weten wie jullie zijn als we daar komen?????????? Dus je moet maar een foto sturen ofzo…haha. Het is duidelijk dat de bliksem in je kop is ingeslagen, hoe dnek je nou van ons te winnen??haha

laters

• christel

Zeg Bart…………….khad het er nog over met wiezelll……maar tis nu al bepaald dat wij duidelijk die wedstrijd gaan winnen of ja…… al hebben gewonnen. Daar valt niet bovenuit te komen………..

We kennen echt niemand hier die gekker is dan ons……

dus wah deh betreft…..

Maar goed jullie denken dus enigjes in de buurt te komen??……..hmmmmm……..dan wordt het inderdaad tijd om jullie eens wat beter te leren kennen……..

We zullen eens kijken ofdat we wat kunnen regelen met die foto's, maar uiteraard willen wij die van jullie dan natuurlijk ook terug…….deal???????

Kregen net trouwens berichie binnen dat we bijna moesten betalen…….maat…….kost echt knaken dit jaar……….maar goed….je met er wat voor over hebben…….m8ige ontspoorde kerels te treffen…..;-)…….hihi….

Nou jullie horen snel wat van ons……

(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)

• Bart

hee heb je ook msn??? ik hoor je wel xxxxx bart