Welke plaats is leuk?

• Battie

Wij denken er over om dit jaar naar Mallorca te gaan. Kan iemand mij een top 5 geven van plaatsen met genoeg actie en stapmogelijkheden. Alleen de namen van Playa de Palma en El Arenal zeggen mij iets. Dat zijn ook volgens mij de 2 bekendste en grootste badplaatsen op Mallorca.

En welke plaats is echt een afrader?

Alvast bedankt.

Battie

• Pascal

Als je ECHT wil feesten moet je naar: El Arenal daar zitten de meeste nederlanders en is het helemaal los!

• Kiko

Wat zoek je?

Uitgaan, water(sporten), cultuur, drukte of rust …..?

• Battie

Een plaats met voldoende terrasjes, restaurantjes, café's en discotheken en een mooi strand, maar geen plaats met friet van fiet, broodje van kootje en dat soort nederlandse tenten.

Een leuk centrum waar je het prima naar je zin kan hebben.

El Arenal is een soort Lloret de Mar of Chersonisos heb ik begrepen. Playa de Palma is een leuke plaats en Cala Millor is alweer een stuk rustiger hoorde ik.

Battie.

• anouk

Ik kan Magaluf ook aanraden. Daar zitten leuke tenten maar wel heel veel Engelsen.

• Kiko

Ga ik ook naar toe; lijkt me samen met Palma Nova, wat er ongeveer aanvast

ligt, wel de moeite waard. En Engelsen vindt nu eenmaal overal dus ook op Mallorca.

• Battie

Toch maar een vakantie geboekt in Playa de Palma. Ons hotel Royal Cristina ligt precies tussen El Arenal en Playa de Palma in en het hotel ziet er prefect uit.

Laat de zomer maar beginnen!

Bedankt voor de tips.

Battie

• Jeas

ga naar Cala d Or het gezelligste plaatsje waar niet iedereen lam is maar waar je echt tot in de vroege uurtjes kan stappen.

Geen agressie en geen gezeik met de Guardia enzo heb er 2 zomers gewerkt en ik weet zeker dat je het hier het leukste hebt.

• Battie

Toch bedankt voor je reactie Jeas, maar we hebben al geboekt. We zullen wel zien hoe gek het wordt in Playa de Palma.

We gaan meestal toch elk jaar naar een ander land/werelddeel toe……

Battie