13 juli is het gebeurd!!!!!

• Nie wisj in da house

Heyyyy mensennn… verzamel jullie spullen en haal ons 13 juli op van het vliegveld… daar is het dan raak… met 14 meiden zijn wij van de partij.. nee grapje transfer is geregeld…… maar ff bij de weg, wordt dat ff supersss…. appartement solimar is waar je ons kunt vinden… dus doegiesss… xxxx

• Pascal

Ik zit er van 5 tot 16 juli!

Mail me ff!

• Barry

Yeps,

Ik ben ne maat van den Nick (zie bericht 14/03/03).

Wij zijn met 5 jongens en verblijven in Hotel Bahama's (El Arenal) tot

18 juli.

We gaan er daar een serieuze lap op geven, daarvoor hebben wij 't ideale

groepken!

Ps: er zal een Belgische vlag aan ons balkon hangen, zo weet u ons te vinden!

• Glenn

Nou dames wordt gezellig wij komen namelijk met 14 gasten op 16 juli aan op mallorca!!kunnen we mooi een groepsdate doen!!(is weer eens wat anders!)

zie jullie misschien daar wel!

Groetjes Glenn

• Billie

Haha,

Ik ben ook ne maat van Barry en Nick, we gaan daar inderdaad eens de bloemetjes buiten zetten. Er gaan nog twee bangelijke gasten met ons mee, waarvan één met een enorme Kààààààààààààààààààz. Hou jullie maar gereed dames!

Billie

p.s. Superman nu is het uw beurt om te antwoorden!

• Tommeken

Hallo daar,

ik ben nr 4 van die bende van nick, barry, billie…. Tommeken dus ( en meteen

ook de meest sexy jongeman van de bende), maar als de dames op zoek naar

het evenbeeld van Michael Jackson, moeten jullie beslist

eens kennis komen maken met onzen billie…… Aaaaaaaaaaww !

Kortom, allen naar hotel bahamas van 4 tot 18 juli !

Tommeken.

• Nick

Heyy dames,

Wij zitten in hotel San Diego, dat hoort dacht ik bij Solimar we gaan 16 juli weg en blijven 12 dagen en we zijn met zun 4en (jongens).

Zin om wat af te spreken laat het dan ff weten!

Greetzz Nick

• Jerommeken

Ja na tommeken ben ik als't vijfde wiel aan de wagen, graptjen hé pol, die mijn zegsken isch ga doen. Aja da moet è…

Ons bendeken van 5 moetek al niemeer in de kijker zetten want da hebben ze al gedaan, 1 ding is zeker da komt daar nie goe!!!

We gaan ons daar isch goe laten gaan en de rest loopt wel vanzelf, maar dames ge moogt altijd een handje komen helpen niewaar… want we zijn wel een beetje shy…!!! Dus hope to see you all……….

Greets

• NIE wisj

Dag jongens…..

Zeker hebben wij zin om wat af te spreken…..

we hebben er echt kei veel zin in……

zeg maar wanneer en wij zijn van de partij……NIE WISJ gaat Knalluh……ow en als we gaaannnn dan gaan we met ze alllluh……de kroegen overvallluuh………jalalalalalala….

Laat maar wat horen, we houden wel van spontane acties

(K)(K)…….we horen wel van jullie

• Barry

Dag meisje,

Ik ben barry, wij gaan dus met 4 (ik, jerommeke, billie en nick), den tommen

heeft zijn reis geannuleerd).

Wij zijn er al als jullie toekomen en vertrekken op 18 juli naar huis.

Het voordeel is dat wij al zullen weten waar de tofste plaatsen zijn om uit te gaan,

dus misschien doen jullie er dus goed aan met ons af te spreken.

Jullie appartement Solimar, waar is dit juist gelegen? Zou dit ver van hotel bahama's (El Arenal) zijn?

By the way, wij zijn alle 4, 27 jaar en wonen in België (Aalst) en jullie?