el arenal10augt/m31aug hotelriutort

• coen van vliet

Hey peepz!!! Wie gaan er allemaal naar el arenal in de periode van 10 aug t/m 31 aug?? Ik zit in hotel Riutort kan iemand mij daar nog meer over vertellen mag ook een email sturen naar aileenvanvliet@hotmail.com

• kitty

hallo ik kan je mallorca aanbevelen . heb er zelf 8 jaar gewoont en ben er goed bekend .het hotel is ook goed. arenal is iets minder als playa de palma . paar meters verder .lueke disco is rio palast bji het kerkje en de nodige kroegjes genoeg . ligt eraan wat je zoekt natuurlijk .ik heb mjin hart verloren aam mallorca en na weer 18 jaar hier in nederlandnog altijd heimwee.tegenover jou hotel was een hollandse kroeg en ben er zelf veel geweest .ik ga op 30 april en ben befust 6 jaar niet meer geweest wegens te veel emotions. als ik weer daar ben wil ik niet meer terug en ben er ook weer over aan het denken voor er weer voorgoed naar toe te gaan ook. wens je in eider geval een hele fjine vacancie toe veel plezier en veel zon wenst je een vrouw uit het zuiden limburg grotejes kitty

.