Mallorca de moeite?

• sheppeke

Yo,

Weet hier iemand of Mallorca de moeite waard is om naar toe te gaan? We zoeken een combinatie van rust, namelijk zon zee strand, maar toch een beetje activiteit zoals bv. fietstochtje, wandelingske …

We twijfelen tussen Tenerife en Mallorca !!!! Wat heeft Mallorca dat Tenerife niet heeft, waarom zouden jullie voor Mallorca kiezen.

Laat eens iets van jullie horen, naaste geburen

See ya

• wouter

hoi ik woon op mallorca het is meer afwisselend en ook mooier vind ik.

je kunt voor tips en andere dingen bij mij langs komen .

je kunt mij vinden in el arenal(playa de palma ) tussen strandhuis 1 en 2

restaurant tex mex cactus vragen naar wouter.

ik heb veel mooie boeken en ook veel kleine gidjes met leuke tips.

va

naf 20 maart te bereiken op 0034 670260733

woutersheppeke schreef:

>

> Yo,

>

> Weet hier iemand of Mallorca de moeite waard is om naar toe

> te gaan? We zoeken een combinatie van rust, namelijk zon zee

> strand, maar toch een beetje activiteit zoals bv.

> fietstochtje, wandelingske …

>

> We twijfelen tussen Tenerife en Mallorca !!!! Wat heeft

> Mallorca dat Tenerife niet heeft, waarom zouden jullie voor

> Mallorca kiezen.

>

> Laat eens iets van jullie horen, naaste geburen

>

> See ya

• sandra

he wouter

is daar nu wel wat te doen dan op mallorca???

• kitty

hallo ik ben een vrouw uit limburg .en heb zo.n 8 jaar in mallorca gewoont in nederland . veel is er te doen in playa de palma als je daar van houd maar cala d'or is wel meer voor rust hoewel er ook genoeg te doen is maar anders. ook santa ponsa kan ik aanbevelen ook rustiger.palma en de cathedraal moet u gezien hebben .en de markt dichtbji plaza espana.soller is ook de moeite . verder wens ik een mooie en zonnige vacantie toe veel plezier kitty

• Henk-Jan

Hoi,

Ik vindt het een fantastisch eiland! Je kunt er echt alle kanten uit, auto huren en erop uit. Alles is goed te doen. Palma een fantastische stad met perfekte restaurants (Arenal is net zoiets als Salou) mooie bergen rustige baaitjes (omgeving Calo ‘d Or) goed uitgaansleven, mooie natuur, kortom veel te beleven, veel Nederlanders in Arenal en Cala ’d Or, veel Engelsen in Magaluf en Platje de Palma en voor de rest Duitsers, maar vinden wie die niet overal? Ik zou zeggen prettige vakantie, ik hoop dat je een leuk hotel hebt!

groeten,

Henk-Jan