transfers

  • nn1

    Ik zie regelmatig vragen voorbij komen mbt transfers van en naar het vliegveld voor “verdere afstanden”.

    Deze site kwam ik tegen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik kijk naar de prijs voor 1-4 personen, lijkt het me schappelijk (ik heb als voorbeeld Palmanova ingevuld)

    http://www.mallorcatransfers.com/index.php?search_toplevel=2&search_parent=1&search_category=51&date=2012-10-19&time=hh%3Amm&date2=2012-10-27&time2=hh%3Amm&Search=Search&Itemid=1&option=com_virtuemart&page=shop.browse

  • anna 26-11-07

    Als ik Sa Coma ingeef kom ik toch al op 80 euro en dat betaal ik met een taxi ook, of doe ik iets verkeerd?

  • marja

    http://www.palma-airport-transfers.com/

    super hier reis ik altijd mee

    en voordeel een kantoor op het vliegveld en lekker goedkoop

  • anna 26-11-07

    Hoelang moet je op het vliegveld wachten voordat de bus vertrekt? Hoeveel verschillende plaatsen mogen ze aandoen tijdens een reis?

  • marja

    we hebben nooit langer dan en half uurtje gewacht en vorig jaar was helemaal luxe toen waren we met ons gezin 5 personen alleen in een groot busje (terugreis)

    een collega van mij is nu met deze shuttle bus gegaan naar Cala Millor en ook zij is super tevreden.

    goedkoper vindt je echt niet .

    toen we vorig jaar heen gingen hebben ze ongeveer 5 -6 hotels aangedaan

    het duurde ongeveer 20 min langer dan de taxi

  • anna 26-11-07

    Dan loont het zich voor mij niet. We gaan meestal met Neckermann en daar is de transfer gratis (althans, zit in de reis inbegrepen). Omdat we de laatste 2 jaar vaak een half uur tot 3 kwartier moeten wachten totdat we vertrekken, en zij dan ook nog via een omweg gaan waardoor we langer onderweg zijn, zocht ik naar een andere manier van transfer.

    Bij deze transfer weet je echter ook niet van te voren of je moet wachten en of je via een andere plaats (omweg) moet gaan.

    Bedankt voor je reactie. ;)

  • karin

    als ik het bekijk betalen wij voor een taxi net zoveel en dat is veel gemakkelijker :D

  • anna 26-11-07

    Dacht ik ook. ;)

  • linefera

    Iemand dke uiteindelijk al n keer met n taxibedrijf is gereisd van luchthaven naar hotel? Ik ben namelijk op zoek naar een betrouwbaar taxibedrijf waar ik van te voren al n taxi kan reserveren.

  • bieke janssens

    Hallo,

    Toevallig iemand die wil taxi delen?

    Palma luchthaven - Cala Ratjada

    ma 16/9; wij landen om 18h30

    Groetjes

    Bieke