vakantie 2012

  • Jacqueline

    Het is niet te geloven, maar bij de Duitse touroperators zijn al weer diverse vakanties boekbaar voor de zomer van 2012.

    Vandaag geboekt via Karstadt in Gronau. Weer een vaste klantenkorting gekregen. Geweldig reisbureau, vriendelijk en behulpzaam personeel en ze reageren heel snel op mailtjes, vragen etc.

    Reisorganisatie is XNec, label van Neckermann. Het gaat om dagprijzen, de prijzen gaan vanaf nu alleen nog maar weer stijgen.

    Volgend jaar voor de 6de maal naar Vista Badia in Sa Coma!! Dat wordt weer genieten.

  • anna 26-11-07

    Heerlijk vooruitzicht Jacqueline. Wij boeken meestal via Neckermann en gaan rond december altijd boeken. Het zal zoals altijd wel weer Protur Sa Coma Playa worden. Worden we weer overburen hi hi. :D

  • Karin

    heerlijk he !! De prijzen/reizen waren zelfs in augustus al bekend/boekbaar

    ook wij hebben vorige week alweer geboekt,jawel ook in Gronau bij Ramon ha ha !

    Wij gaan net als dit jaar weer naar Sunclub eldorado ,Cabo Regana .

    Alvast veel succes met de voorpret ha ha !!

  • anna 26-11-07

    Oeps, nooit van gehoord. Waar ligt het ongeveer? :D

  • karin

    hey Anna,

    het ligt ongeveer 11 km van el areanal boven op een rotsplateau

    met een adembenemend uitzicht .De accomodatie is super eenvoudig

    maar de rest is zoooooooo super ,veel te doen voor de kids .

    En het eten is erg goed voor een 2* acco ,veel beter dan wij 2 jaar geleden hadden

    bij een 4* dus dat zegt ook niet altijd iets .

  • ronald

    Wij gaan regelmatig naar iberostar cristina,

    Kanje nu ook al boeken maar ik ben van mijn stoel gevallen van de prijs,

    Flink hoger geworden voor ons zessen scheeld bijn 1500 euro vergeleken met vorig jaar.

    Moeten denk maar een andere acc. zoeken of een andere streek want dit willen we niet betalen.

    Of weet iemand of er dan gerenoveerd is bij cristina, dat zou de prijsstijging kunnen verklaren.

  • anna 26-11-07

    Ik kan het hooguit volgende maand voor je navragen. Dan zijn wij er. ;)

  • ronald

    Als je dat doen wil graag!

    Dan hoor ik het wel.

    Alvast bedankt

  • anna 26-11-07

    Ik ben er zelf ook benieuwd naar. Ik probeer het niet te vergeten ;)

  • Gerrit3

    Bij Ramon geboekt dus? Volgens mij is XNec veel duurder dan gewone Neckermann label. In mijn geval tenminste wel. Binnen 2 weken zullen de gidsen wel klaarliggen. Wij gaan weer voor Garbi in Cala Millor. Als dat nog betaalbaar is tenminste. Prijs 2010 en prijs 2011 zat geen verschil in voor ons. Nu 2012 afwachten.