huisje en goedkope vlucht tips?

  • annet

    dag

    We zitten te plannen om in September (rond 20e) 2 weken naar Mallorca te gaan.

    In t verleden gingen we vaak naar LaPalma om daar te wandelen. Nu hoorden we dat Mallorca ook erg mooi is.

    Zijn er onder jullie mensen met tips voor een goedkoop huisje in natuurgebied? B.v. Noorden?

    En waar boek je de goedkoopste vlucht t beste? En zijn er mischien reisorganisaties die huisje vlucht en autohuur goedkoop aanbieden?

    Alle tips welkom, we zijn graag in de natuur en niet van plan om in t extreme touristische gedeelte te zitten!

    Dank!

  • Pat

    Hoi Annet,

    Wij zijn vorig jaar in de finca can balafi geweest op Mallorca, dat was echt geweldig. Het beeld dat wij hadden van Mallorca was totaal verkeerd, een beetje weg van Palma is het een geweldig rustig eiland met natuur zover het oog reikt. We hebben een goedkope vlucht erbij weten te boeken via de site die we gebruikt hebben (www.fincabalear.de), helaas is het een Duitse site maar als dat een probleem is spreken ze uitstekend Engels. Uiteindelijk waren we 2 weken in de finca met zijn vieren.

    groet

    Pat

  • etoile25@home.nl

    Hola,

    Ik zou graag willen weten wat de goedkoopste manier is om mijn inboedel te verhuizen van Nederland naar Mallorca.

    Is er iemand die hier ervaring mee heeft, connecties heeft en hier ongeveer de kosten van weet?

    Saludos

    Esther

  • jacqueline

    www.topfincas.com weg van het massatoerisme en allemaal op prachtige locaties

  • Fred te Kamp

    Hallo

    Wij gaan in de meivakantie 6 dagen naar Mallorca. Via de vluchtzoeker opodo.de vliegen we vanaf Dortmund, (wij wonen in de achterhoek, dus Amsterdam,Dusseldorf en Dortmund zijn voor ons ongeveer gelijke reisafstanden) met Easy Jet heen en met Air Berlin terug voor 330 euro 2 personen. We hebben via de site vakantielandspanje hebben we in Soller (west Mallorca) een 2 pers.appartement voor 290 euro incl eindschoonmaak. We vliegen op zondagmorgen 7.00 heen en op vrijdagavond 19.40 terug, dus de eerste en laatste dag kunnen we goed gebruiken. Het duurde wel even voor ik mooie vluchten had gevonden, het loont zich om daar een aantal avonden naar te gaan zoeken. De site voor appartementen heeft veel woningen in Soller en Port Soller in de aanbieding van eenvoudig tot zeer luxe.

    Omdat we op zondag vroeg vliegen heb ik via booking.com een hotel bij het vliegveld van Dortmund geboekt voor 59 euro, zonder ontbijt. We parkeren op zaterdag al bij het vliegveld en lopen dan naar het hotel (Lohenstein)

    Ik zag dat het eerste berichtje al in augustus 2011 is geplaatst, dus deze reactie komt mogelijk te laat.

    Fred te Kamp

  • Paul Sips

    Hallo Esther

    Ik las je mail en toevallig ga ik in de maand januari mijn moeder verhuizen van Mallorca naar Nederland ik weet niet of dat ook de periode van jou verhuis is anders zouden we het misschien kunnen combineren laat maar even horen

    Mvg Paul