help!!! opgelicht?

  • Ina

    Beste medegedupeerden,

    Hebben jullie gezien dat onze grote “vriend” Napjus zijn video's weerop you tube heeft gezet? Misschien maakt hij vandaag ook nog wel een leuke van zijn eigen verjaardag, dat is nl. vandaag. We wachten af!

    Jammer dat we niet op Mallorca zijn, anders gingen we even langs….

  • Bart

    De You Tube filmpjes zijn al weer verwijderd.

    Schijnbaar had iemand anders ze ge-upload, want op een andere forum klaagt iemand daar over. Het wordt aangenomen dat de klager Napjus zelf is. Eigenlijk is het wel komisch; de oplichter klaagt over schending van auteursrecht en dreigt met een aangifte.

    Iemand zit kennelijk Napjus het leven zuur te maken en schijnbaar met succes.

    Mooi zo, laat 'm maar lekker in zijn rats zitten.

  • Onbekende helper

    Alle geinteresseerden opgelet!

    Momenteel alle informatie over Mister Napjus en ook alle informatie over zijn familie in Zoetermeer + schoon familie buiten de grenzen. Bieden vanaf 300 Euro….

    Ps. Reageren kan d.m.v. een reply….. laat uw e-mail adres achter.

  • ceeswag

    Ik heb gelukkig via een groot reisbureau wat geboekt, maar hebben jullie al uitsluitsel of jullie inderdaad zijn opgelicht?

    Wat betreft de aangifte vreemd dat je dat pas later kan doen en men je niet heeft verwezen naar de mogelijkheid om via internet aangifte te doen, voor jullie dan een iedwer geval een beter gevoel dat je verhaal op papier staat. ( uiteraard kan je zelfs na een jaar aangifte doen van bepaalde zaken / praktijken)

    In ieder geval succes met deze zaak.

  • Ronald

    Onbekende helper Schreef:

    ——————————————————-

    > Alle geinteresseerden opgelet!

    >

    > Momenteel alle informatie over Mister Napjus en

    > ook alle informatie over zijn familie in

    > Zoetermeer + schoon familie buiten de grenzen.

    > Bieden vanaf 300 Euro….

    >

    > Ps. Reageren kan d.m.v. een reply….. laat uw

    > e-mail adres achter.

    Er is geen enkele reden voor de gedupeerden om op dit dubieuze “aanbod” in te gaan. Alle informatie die over Napjus en zijn aktiviteiten beschikbaar is, kan zonder kosten worden verkregen op: mallorca.advies@gmail.com

  • ina

    Ik vind dit geen zaak om geld te gaan vragen voor inlichtingen. En wat hebben wij aan het gegevens over zijn ouders (we weten allang waar die Napjus vandaan komt) en al helemaal niet over zijn buitenlandse schoonouders.

    Daar hebben wij niets mee van doen! Die hebben ons niet opgelicht!

    We moeten Napjus zelf aanspreken op zijn daden.

    Stop met deze flauwe kul.

  • klaas

    Ja idd ben ik het met de vorige eens.

    z'n familie lijdt misschien al genoeg onder zo'n kwast. Begreep dat z'n zus een fotograaf is. Nou je zult " naam' willen maken met zo'n naam….

    'K zou me doodschamen als ik Napjus zou heten. ook al zou ik verre familie zijn.

    Dus plaag die mensen nou niet.

    Klaas

  • Ronald

    Het is een tijdje stil geweest, maar nu is er weer nieuws;

    http://www.diariodemallorca.es/sucesos/2009/12/02/detenidos-estafa-inmobiliaria-sarenal/526697.html

    Gabriel Napjus en Simon Bayes zijn eerder deze week op Mallorca aangehouden op verdenking van oplichting.

    Groet,

    Ronald

  • anna 26-11-07

    Maar goed ook. Het zal je vakantie maar zijn waar je je al maanden op verheugt en waar je weer een heel jaar op moet teren.:(

  • nn

    Het is alleen jammer dat er slechts 2 aangiftes zijn….