overwinteren op mallorca

  • wim

    Wij willen in Febr+mrt overwinteren aan de zuidkust.

    Is dit verstandig? Gaan altijd naar de Algarve.

    gr Wim

  • mart

    Wim,

    Ik ga al 12 jaar achter elkaar naar Mallorca, meestal eind september.

    Ik weet niet wat je verwacht van de temperatuur op Mallorca in de winter? Ik denk dat de Algarve warmer is, maar dat zou je uit moeten zoeken. En verder schijnt er niet zo heel veel te beleven te zijn, in de winter. Mallorca leeft van het toerisme en heel veel accommodaties zijn 's winters gesloten. De meeste hosstessen vertrekken eind oktober om begin/half maart pas weer terug te komen. Voor zover mijn info reikt althans. Misschien weten anderen méér.

  • ik

    idd de hosstessen gaan allemaal oktober terug!!! en veel hotels gaan dicht!!! als je bijv. naar el arenal in het hoogseizoen kijkt is het in de winter echt een spookstad, niks te beleven, ik weet niet hoe t verder op het eiland is maar ik denk niet veel gezellig, en het kan nog behoorlijk koud worden

  • nn

    Als je er wilt overwinteren, moet je zorgen dat je vtv contact krijgt met de plaatselijke bevolking. Dan zul je t er super hebben. Een heel relaxed leventje, maar iedereen zoekt elkaar op en heeft dan echt tijd voor elkaar. Iets wat in het hoogseizoen niet lukt

  • Edwin Stal

    Www.cala-dor.nl/overwinteren

  • blogger

    Kijk maar eens opmijn blog. Mallorca is ook ideaal om te overwinteren.

    Blogger Antony