Knalle op Mallorca!

  • Baz

    Ey!

    Wij gaan met een aantal vrienden vanaf 18 juli twee weekies knallen op Mallorca! Vorig jaar zijn we naar Salou geweest en wilden ff iets anders weer he… Is het een beetje vergelijkbaar met Salou of is het beter/slechter??

    Wie zijn er allemaal rond die tijd ook?

    Laathurrrrrr

    Baz

  • Rosanne

    heeeeeeey!

    Ik ga ook dit jaar van 6-8 t/m 20-8.

    En vorig jaar ben ik ook naar Salou geweest….

    dus ik ben benieuwd hoe het is……..

    Kuss Rosan

  • Baz

    Tja… ik ben ook superbenieuwd!

    Maar het zal wel goedkomen met de gezelligheid vrees ik!

    Kom je toevallig uit de omgeving van den haag?

    Kuzz Bazzie

  • Rosanne

    Ja ik woon in den Haag heel toevallig!

    Maar nu ik naar jouw e-mail adres kijk, komt die mij erg bekend voor.

    Volgens mij heb ik vorig jaar ook via het prikbord van salou contact met jou gehad.. kan dat??

    Kuss

  • Baz

    ja, dat dacht ik al inderdaad!

    ga jij dit jaar ook maar eens Mallorca proberen? Ik hoop dat het daar net zo knalle wordt als in Salou!

    Ga je weer met een groep daarheen? Wij gaan met zn vijfen… wordt wel lache, welk appartemant zit jij dan?

    Kuz

  • Pascal

    Ik ga van 5 juli t/m 16 juli naal Mallorca - El Ernal Hot hotel Iris, zit boven veronica discotheek…. ben benieuwd!

  • Glenn

    wij gaan 16 juli met zijn 14en naar mallorca!!!! dus wees maar niet bang! gaat gekkenhuis worden daar!!

    zie jullie daar en we going to have a lot of fun!!!

  • kitty

    ja dat is niet te vergeljiken is het einde daar ik heb er 8 jaar gewoont en nog heimwee na 18 jaar hier mooie disco is rio palast en regina en boler en ober byer schinken strasse en bier stasse …. en ga vooral naar balnario 6 zjin terrasjes aan het strand balerman 6 genoemd … daar krjig je …emmers met sangria.. met allemaal lange rietjes erin met veel man groetjes en fjine vacancie kitty….