el arenal

  • jeffrey

    hallohallo,

    kan iemand mij vertellen of el arenal een te gekke plaats is,

    groetjes jeffrey

  • Rosanne

    Ik ga dr ook heen,

    en het schijnt echt ‘het nederlandse’ gedeelte van Mallorca te zijn!

    jeffrey schreef:

    >

    >

  • Dennis

    Ja ik ben er vorig jaar ook geweest en ga dit jaar weer 2 weken in het hoog seizoen, maar een ding is zeker het is een ideale vakantie plaats en vooral el alrenal, gelukkig alleen maar nederlanders geen moffen ofzo, aangezien de rest van mallorca word beheerst door duitsers!

    ff een paar feiten:

    -goed weer, echt lekkere zon, misschien 1 of 2 dagen regen

    -goed uitgaan, tot 6uur of later

    -wel vrij betaalbaar, al maak je het niet te gek

    en ja wat moet ik nog meer zeggen erg gezellig gewoon goed!

    suc6

  • Pascal

    ik ben benieuwd ik ga vanaf 7 juli 11 dagen lekker knallen daaro!

  • petra

    welk hotel gaan jullie allemaal?

  • jeffrey

    hotel dunas blancas en jij?petra schreef:

    >

    > welk hotel gaan jullie allemaal?

  • Pascal

    ik Hotel Iris boven discotheek veronica van 5 t/m 16 juli

  • petra

    Ik ga naar sun club eldorado net iets buiten el arenal. wel k*t dat ik in de meivakantie ga van 30-4 tot 11-5 dus.

    echt zo'n all inclusive hotel, maar je kan wel kanoen en duiken enzo wel tof.

  • Johnny Jordaan

    Hotel Iris…. Heb ik vorig jaar ook gezeten.

    Opzich wel een leuk hotel, vanaf mijn balkom had ik uitzicht op zee. Leuk klein cafe'tje erbij zwembad is ook in orde maar dan dat personeel…. er zit een oerlelijk viswijf achter de balie dat geen woord Duits of Engels spreekt, een sagreinige nachtbewaker, het eten is gewoonweg vies, 2 vrienden hebben dan ook de eerste dag al voedselvergifteging opgelopen, onvriendelijke pedante poetsvrouwen, in de helft van het gebouw zijn de kamers ronduit smerig. Ik wilde de eerste nacht gaan slapen, sla ik de lakens opzij verwelkomt een gigantische bruine plek mij… de badkamer was 1 groot drama.. eerst de kraan 2 minuten laten stromen voor “schoonwater” en dan heel snel douchen, want intussen was de badkamer al bijna volgelopen met water omdat het bad lekte. Het afvoerputje was een grote zwarte massa.. Het WC en voetenbad waren wel tiptop in orde, als je het tenminste niet gebruikte dan. Ze zaten allebei los, en het voetenbad rook alsof je in een paardestal stond. De Discotheek onder ons Hotel was echt een lachertje, De Veronica is echt een onwijs boerenstal met zeer slechte en vooral (4 tot 5 jaar )oude muziek. Live optredens van o.a Huub Hangop en Eric Dikeb.

    Verder wel een fantastische tijd gehad en is Arenal zeker aan te raden. Tip: Ga ook een dag naar Magaluff, zeer mooi, goed stappen, hier worden ook tv serie's als Prickly Heat en the Villa opgenomen.

  • Johnny Jordaan

    Arenal bestaat uit een Duits en een Nederlands gedeelte. In het Duitse gedeelte was het ook goed vertoeven. En de prijzen zijn (vaak) niet veel duurder met stappen dan als je naar Nederland of Belgie gaat